Most dobták piacra a Grand Cuisine sorozatot, mellyel azt az igen szűk réteget célozták meg, akiknek otthon is professzionális konyhai berendezésekre van szükségük. Ezt a piaci réteget 5,3 milliárd dollárra becsülték, és a 100,000 dolláros Grand Cuisine konyhai sorozattal valószínűleg a legexkluzívabb séfek is elégedettek lehetnek.
Az Electrolux vezetői mindenképpen úgy gondolják, hogy egy ilyen termék piacra dobásával erősíteni tudják az Electrolux brandet. Ez egy tudatos, stratégiai jelentőségű intézkedés a cég részéről, mivel Európában egyre csökkenő kereslettel számolhatnak. Még az észak-amerikai piac növekedése sem fogja meghaladni a 2%-ot az előrejelzések szerint. 50.000 darab Grand Cuisine értékesítését tervezik egy év alatt, ezzel az adattal számolva, három év alatt a fejlesztési költségek megtérülhetnek. Az Electroluxnak van egy speciális Molteni nevű luxus részlege, Csak 20 darab Molteni sütőt adnak el évente – egy ilyen sütő ára 21,000 és 200,000 Euro között mozog.
A termék kifejlesztéséért felelős divízió eddig séfek számára fejlesztett vendéglátóipari berendezéseket. Az új Grand Cuisine sorozatot Velence mellett gyártják – a sütő USB porttal, és pl. gőzfejlesztővel is rendelkezik. A megcélzott három fő piac első körben London, Stockholm és Velence. Az Electrolux igyekszik gyártási kapacitásait a csökkenő kereslethez igazítani, illetve átállítani az új igényekhez, új célközönséget keresve termékei számára.