Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!
YouTubeMég soha nem láttam ilyen extrém ingatlanhirdetést, a legnagyobb dolog pedig az benne, hogy még az illető sem gondolta, hogy ilyen nagy sikere lesz!
Több mint ötmillióan néztek meg egy nagyon extrém ingatlanhirdetést. A kreatív ingatlanos ötlete elsöprő sikert aratott, ugyanis már komoly érdeklődők is vannak a házra. Az eset egy michigani, jólmenő ingatlanközvetítő jóvoltából történt. A Lansing nevű cég egyik lelkes dolgozója, James Pyle fejéből pattant ki az a remek ötlet, hogy egy kicsit elvarázsolja az érdeklődőket, a külföldön elég kedvelt Halloween ünnep ideje alatt.
James nem is számított rá, hogy mekkora sikert arat majd az ötlete. Több hírműsor is feldolgozta az esetet, így a televíziók képernyőjén keresztül is rengeteg emberhez eljutottak a mókás ingatlanfotók. A 24.hu-n is olvashattunk az egyedi történetről. Az ingatlanközvetítő ugyanis azt találta ki, hogy az igen híres Sikoly című horrorfilmből ismert késes gyilkos remekül mutatna a házban, miközben érkeznek látogatók.
Az értékesítésre szánt ingatlant azzal dobta fel James, hogy a ház különböző pontjain (pont, mint a filmben is) beiktatott egy-egy rémisztő „gyilkost”, hogy a frászt hozzák a szemlélődőkre, természetesen a jó értelemben. Az ingatlant a Zillow nevezetű weboldalon hirdették, Pyne pedig elárulta, hogy maximum 500-1000 kattintásra számított. Az 1911-ben épült ház négy hálószobával rendelkezik és nem éppen a legkedveltebb környéken helyezkedik el.
Ennek ellenére, a remek marketingfogásnak köszönhetően nem 1000, hanem ennek az 5000-szerese, 5 millió kattintás is érkezett. Kevesebb mint egy hét alatt, csupán 4 nap elteltével már több mint egymillióan megtekintették a különböző közösségi oldalakra feltöltött képeket és videókat. Egybevéve a facebookos és twitteres említések számát már az 5 milliót is elérték. A házat egyébként körülbelül 32 millió forintért hirdetik, (105 ezer dollár) és már komoly érdeklődők is tettek ajánlatot.