Jelentkezési határidő: 2018.04.30.
Office Administrator
Munkavégzés helye: 1123, Budapest Alkotás út 53. F torony. ép. 4. em.
XII. kerületi, kislétszámú (3 fős) irodánkba határozott, önállóan dolgozni tudó adminisztratív feladatokat ellátó kolléganőt/kollégát keresünk azonnali belépéssel.
Office Administrator
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
- Nyilvántartások vezetése, leadása a könyvelés felé
- Napi kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Elszámolások készítése
- Partnerirodával való kapcsolattartás e-mailen illetve telefonon
- Irodaszer rendelések, illetve az iroda zavartalan működéséhez szükséges egyéb beszerzések végzése
- Postai-, hivatali ügyintézés lebonyolítása
- Számlák iktatása és egyéb adminisztratív feladatok végzése
- Könyvelőcéggel való folyamatos kapcsolattartás
- Kollégák napi szintű munkájának támogatása
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
Folyékony írott/beszélt üzleti angol nyelvtudás
MS Office programok használatának ismerete
Táblázatok kezelése
Precíz, lelkiismeretes munkavégzés
Remek kommunikációs készség
Minimum középiskolai/gimnáziumi végzettség
Önálló munkavégzés
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
- Mobilkommunikációs, mobilfizetési, kártyás fizetési szektorban szerzett tapasztalat kifejezett előny
- napi szinten használható német nyelvtudás
AMIT KÍNÁLUNK:
- exkluzív munkakörnyezet, XII.kerületi irodaházban
- képzések
- céges telefon
- 200,000-300,000 Ft/hó netttó fizetés, képzettségtől függően
Jelentkezni a Profession.hu oldalon keresztül lehet!
Ha jelentkezni szeretne az állásra, akkor kérjük jelentkezzen be, vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztráljon portálunkra.