notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Office Administrator

Jelentkezési határidő: 2018.04.30.

Office Administrator

Munkavégzés helye: 1123, Budapest Alkotás út 53. F torony. ép. 4. em.

Office Administrator

XII. kerületi, kislétszámú (3 fős) irodánkba határozott, önállóan dolgozni tudó adminisztratív feladatokat ellátó kolléganőt/kollégát keresünk azonnali belépéssel.

 

Office Administrator

 

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

- Nyilvántartások vezetése, leadása a könyvelés felé

- Napi kapcsolattartás az ügyfelekkel

- Elszámolások készítése

- Partnerirodával való kapcsolattartás e-mailen illetve telefonon

- Irodaszer rendelések, illetve az iroda zavartalan működéséhez szükséges egyéb beszerzések végzése

- Postai-, hivatali ügyintézés lebonyolítása

- Számlák iktatása és egyéb adminisztratív feladatok végzése

- Könyvelőcéggel való folyamatos kapcsolattartás

- Kollégák napi szintű munkájának támogatása

 

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

Folyékony írott/beszélt üzleti angol nyelvtudás

MS Office programok használatának ismerete

Táblázatok kezelése

Precíz, lelkiismeretes munkavégzés

Remek kommunikációs készség

Minimum középiskolai/gimnáziumi végzettség

Önálló munkavégzés

 

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

- Mobilkommunikációs, mobilfizetési, kártyás fizetési szektorban szerzett tapasztalat kifejezett előny

- napi szinten használható német nyelvtudás

 

AMIT KÍNÁLUNK:

- exkluzív munkakörnyezet, XII.kerületi irodaházban

- képzések

- céges telefon

- 200,000-300,000 Ft/hó netttó fizetés, képzettségtől függően

 

Jelentkezni a Profession.hu oldalon keresztül lehet!


Ha jelentkezni szeretne az állásra, akkor kérjük jelentkezzen be, vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztráljon portálunkra.


címkék: DIY, Videók