notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

5 tipp, hogy remek legyen a rendezvény!

hirdetes

Így szervezz tökéletes rendezvényt!

c

Azok, akik már szerveztek valaha bármilyen rendezvényt már tudják, hogy mennyi fejfájással jár. Egy munkahelyi rendezvény megszervezését gyakran a mindennapi munkánk mellett elvégzendő plusz feladatként kapjuk, amely különösen sok odafigyelést igényel, ha szeretnénk, hogy a főnök elégedett legyen a munkánkkal mivel egy sikeresen megszervezett rendezvény a céget is jó fényben tünteti fel. 

5 tipp a szuper rendezvényhez

Azonban, ha még nem rendeztünk egyetlen eseményt sem, rengeteg kérdés merülhet fel bennünk. Ezért a következőkben összeszedtük azokat a legfontosabb pontokat, amelyek egy sikeres rendezvény megszervezéséhez szükségesek, így remélhetőleg ezeket megfogadva könnyű dolgod lesz legyen szó bármilyen rendezvényről.

 

Határozd meg a célokat

Ha céges rendezvényről van szó, mindenképp beszéld meg a főnököddel, hogy pontosan mi az esemény célja. Jövedelem szerzés? Befektetők megnyerése? Új ügyfelek szerzése? Cég hírnevének népszerűsítése? Kérdezd meg, hogy ő hogyan képzeli el az esemény felépítését, mekkora létszámban gondolkozik, mekkora költségvetéssel számol, mik a dátumok és az esetleges B tervek. Mindezeket összevetve egy átfogó képet kaphatsz az eseményről, így könnyebben neki láthatsz a megszervezéshez. 

 

Tervezzük meg a részleteket!

Amint a fent leírtakat nagyvonalakban meghatároztuk. Ideje részletesebben kidolgozni a terveket. Megállapítani, hogy ki lesz az esemény célcsoportja, meghatározni, hogy hol lesz majd a rendezvény, kik fognak majd beszélni, pontos létszámot kialakítani, gondoskodni az ételről és italról. Nagyon fontos még a megfelelő személyzet kiválasztása, aki a vendégeink jólétéről gondoskodnak az esemény ideje alatt. 

hirdetes

 

Költségvetés meghatározása

Miután a főnököddel megbeszélted a költségvetéseket, ehhez mérten kell kialakítanod az eseményhez szükséges eszközök beszerzését. A legjobb módszer a szükséges kellékek beszerzésére, ha olyan helyszínt keresünk, ahol azok rendelkezésre állnak, és profi csapat irányítja a szervezést. A Zsidai Csoport éttermei kiváló megoldást jelenthetnek hisztöbb stílusú helyszín közül választhatsz, és a csapat tapasztalata is rendkívüli a szervezésben - így céges rendezvényekben is igen jártasak.


Vezessünk egy listát mindenről, ami az eseményhez szükséges, majd mérlegeljünk melyekre érdemes nagyobb összeget áldozni. Az étel és ital minőségén nem érdemes spórolni, és a személyzet is kiváló kell, hogy legyen. Legyen a meghatározott költségvetésen felül még egy kis vésztartalékunk, amellyel a nemvárt kiadásokat fedezhetjük. 

hirdetes

 

Agenda kialakítása

Legyen szó bármilyen eseményéről, a vendégek szeretik, ha egy átlátható agendát kapnak a programokról. Számítsuk bele a szüneteket, az előadók beszédét, és hogy mikor lehet szabadon beszélgetniük, ismerkedniük a vendégeknek. 

 

Programok

Az esemény megszervezésének egyik legnehezebb része, hogy a vendégek érdekesnek és izgalmasnak találják rendezvényt illetve, hogy jól szórakozzanak. Ehhez ne féljünk szakértők tanácsához fordulni. A rendezvényszervezéssel foglalkozó cégek nagyszerű ötleteket adhatnak, amelyeket alkalmazva biztos lesz a siker. 

Ha az eseményen előadókat szeretnénk meghívni, olyan előadókat válasszunk, akik érdekesen és jól tudnak előadásokat tartani. A téma is lehetőleg olyan legyen, amely mindenki számára érdekes lehet. 

Egy esemény megszervezése tehát igen összetett dolog, de amennyiben időben elkezdjük a szervezést, és alaposan kigondolt tervek alapján haladunk előre, úgy gyerekjáték lesz az egész. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Lakberendezési szakszótár

Raklap

Manapság a raklap az egyik legolcsóbb, legmodernebb "építkezési" eszköz, amiből nem... Tovább

Üvegfal jelentése

Az üvegfal egy olyan üvegből készült szerkezet, amelyet irodákban, középületekben... Tovább

Tovább a lexikonra