notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Lakáshirdetés hatékonyan: íme a legjobb tippek, trükkök, hogy gyorsan elkeljen otthonod!

hirdetes

Hogyan hirdessük lakásunkat hatékonyan?

CsN

Milyen a hatékony ingatlanhirdetés? Mi az oka annak, hogy sokszor kiváló adottságú lakások hónapokig a piacon vannak, míg mások néhány hét alatt elkelnek? Egy jó ingatlan, megfelelő áron már fél siker, de hogyan hívjuk fel rá a figyelmet?

Így hirdesd lakásod, hogy biztosan elkeljen!

Egy jól megfogalmazott, figyelemfelkeltő ingatlanhirdetés, szép képekkel nagyban segíti egy lakás eladhatóságát, ám sokan esnek abba a hibába, hogy minimális információt adnak meg eladó lakásukról, és mindössze néhány rossz minőségű fotót mellékelnek a hirdetéshez.

A tippekért, trükkökért lapozz a következő oldalra!

Így hirdesd lakásod, hogy biztosan elkeljen!

Az ingatlanhirdető portálokon több ezer hirdetés jelenik meg, ezek közül kell kitűnnie a mi hirdetésünknek, ehhez pedig a legfontosabb, hogy hirdetésünk címe figyelemfelkeltő, szövege pedig rövid, tömör, lényegretörő legyen, de mégis tartalmazzon minden fontos részletet.

Milyen a figyelemfelkeltő cím? Tömegével találkozhatunk olyan ingatlanhirdetésekkel, melyeknek címében, az adott lakás alaptulajdonságai, mint például az ingatlan típusa, vagy a szobaszám jelennek meg, egy ilyen címmel azonban hirdetésünk elvész a tömegben.

Hogyan kelthetjük fel a potenciális vásárlók figyelmét? Ha eladó lakásunknak van bármely olyan pozitív tulajdonsága, amellyel kiemelkedik a többi közül, akkor emeljük ki ezen tulajdonságát, már rögtön a címben, vagy a hirdetés első néhány sorában.

hirdetes

Általános tapasztalat, hogy az érdeklődők átlagosan 10 ingatlanhirdetést néznek meg naponta, azt is rohanás, munka közben, ezért, ha nem keltjük fel a figyelmet rögtön az első sorokban, akkor nem számíthatunk arra, hogy továbbolvassák hirdetésünket.

Így hirdesd lakásod, hogy biztosan elkeljen!

Csak egy hirdetés szövege alapján nehéz a vevőnek elképzelnie, hogy valójában, hogy is néz ki egy ingatlan. A képek segítenek abban, hogy a vevő el tudja dönteni, meg szeretné-e nézni lakásunkat személyesen is.

Miért jó ez nekünk? Egyrészt a képeket látva, biztos, hogy csak azok fognak majd jelentkezni, akiket tényleg érdekel az ingatlan, másrészt viszont felkelthetjük olyan potenciális vevők figyelmét, akik a szöveg alapján önmagában nem érdeklődtek volna.

Így hirdesd lakásod, hogy biztosan elkeljen!

Fontos, hogy minden helyiségről készítsünk legalább egy képet, és olyan szögből, hogy az adott helyiséget a lehető legelőnyösebb oldaláról mutassuk be, és figyeljük meg a Nap járását, vegyük figyelembe a fényviszonyokat is a fényképezésnél.

hirdetes

Fontos, hogy jó minőségű képeket készítsünk, ezért ha nincs megfelelő fényképezőgépünk, vagy nem értünk a fényképezéshez, kérjük kölcsön egy készüléket, vagy kérjünk meg egy ismerőst, aki jobban ért hozzá.

Végül pedig a legfontosabb: Fényképezés előtt rakjunk rendet! Ne csak a gyerek játékait pakoljuk össze, de figyeljünk arra is, hogy ne álljon a mosatlan a mosogatóban, és száradó ruhákkal teli ruhaszárító se kerüljön egyik képre sem.

Szeretnéd, ha otthonod minél előbb gazdára találna? Írj egy lényegretörő, minden fontos információt tartalmazó hirdetést! Adj neki figyelemfelkeltő címet! Csatolj jó minőségű, az egész ingatlant bemutató képeket hozzá! Add fel hirdetésed, és várd az érdeklődő telefonokat!

Gál Erika

Ingatlantájoló

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Lakberendezési szakszótár

inzulinrezisztencia

  Inzulin rezisztens állapotban az adott inzulin jelre bekövetkező... Tovább

Vintage

A vintage szó jelentése: régies, antik, kopottas. A vintage stílus az 1900-as évek... Tovább

Tovább a lexikonra