Jelentkezési határidő: 2018.07.18.
Kereskedelmi adatrögzítő/asszisztens
Munkavégzés helye: 1201, BUDAPEST ATTILA utca 62.
MULTISZINT Kft.
Már régóta adminisztratív területen dolgozol? A precíz és pontos munkavégzés gyakorlatilag a lételemed? És mond, szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol a feladatköreid is hasonló módon precízen vannak összefoglalva? Amennyiben a válaszaid igenek lettek, úgy várunk szeretettel a Multiszint Kft-nél, elsődlegesen napi árumozgások rögzítése, (menetlevelek, szállítók, mérlegjegyek) valamint az egyedi megbízásaink kiszámlázási feladatainak elvégezéséhez!
Kereskedelmi adatrögzítő/asszisztens munkakörbe!
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
AZ ELVÉGZENDŐ FELADATAID:
A konténeres autóink napi árumozgásának, (menetlevelek, szállítók, és mérlegjegyek) rögzítése Navision vállalatirányítási rendszerbe.
A hulladékgyűjtő autóink árumozgásának (ürítési dokumentációk, szállítók) rögzítése, Navision vállalatirányítási rendszerbe.
A lerakási pontjainktól (bányáktól) kapott számlák visszaellenőrzése Navision vállalatirányítási rendszerbe.
Adatszolgáltatások benyújtása a hivatalos szervek felé, Navision vállalatirányítási rendszeren keresztül.
Számlázások elkészítése szerződött partnereink részére, Navision vállalatirányítási rendszerben.
Egyedi megbízóink számára heti számlázások elkészítése, Navision vállalatirányítási rendszerben.
Egyedi megbízóinknál, partneri igény esetén, a szállítóink, mérlegjegyeink és menetleveleink beszkennelése, majd azok kiküldése e-mail-ben.
Üzletfeleink részére összefoglaló táblázatok készítése Excelben,
Hulladékgyűjtő autók szállítói bizonylatainak rendszerezése.
Esetlegesen pénzügyi elmaradásban lévő ügyfeleink számára, először e-mail, majd pedig telefonos felvilágosítás nyújtása az aktuális helyzetről.
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
MIT KÉRÜNK TŐLED:
Ügyfélorientált gondolkodásmódot,
Minimum 1, de inkább 2 év irodai munkatapasztalatot,
Egy nagyobb vállalat irányítási rendszer felhasználói szintű ismeretét,
Az Excel program felhasználó szintű ismeretét, (F keres, összeadás – kivonás – százalékszámítás - szumma műveletek tételsorokon történő alkalmazását,)
Word alapszintű ismeretét, (Tördelés, formázás, táblázatok beszúrása)
Outlook alapszintű ismeretet, (Mappák, almappák létrehozása, azok csoportosítása)
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
ELŐNY, DE NEM FELTÉTEL:
Hulladékgazdálkodási, vagy építőipari területeken megszerzett munkaviszony,
A Navison vállalatirányítási rendszer ismerete,
Menetlevelek szakszerű értelmezése,
Olasz, Német vagy Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete,
AMIT KÍNÁLUNK:
MIT AJÁNLUNK NEKED?
Lehetséges fizetésként nettó 200 000 Ft-ot,
Kiszámítható, 8-tól 17-óráig tartó munkaidőt,
Korrekt, precíz elszámolást,
Fejlődési lehetőséget,
Barátságos légkört,
Megbízható irodai környezetet,
KINEK AJÁNLJUK EZT A MUNKAHELYET?
Akinek az adatrögzítési munka önmagában már nem kihívás, és aki szeretné más területeken is kipróbálni ismereteit, tudását,
Aki önálló gondolkodásmódú, a munkájával szemben elhivatott, és szereti a munkáját
Aki jól bírja a monotonitást, de ettől még a változatosságot is kedveli,
Valamint aki mindeközben kedves, jó fej, és aki szeretne hasonló és segítőkész kollégák között dolgozni nap, mint nap.
Jelentkezni a Profession.hu oldalon keresztül lehet!
Ha jelentkezni szeretne az állásra, akkor kérjük jelentkezzen be, vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztráljon portálunkra.